Löördag!

Hejsan mina goda vänner! Har sovit hos Rickard inatt, han har äntligen kommit hem från sjukhuset (: Har suttit och spelat massor med spel på facebook idag, snacka om tidsfördriv! Jag ursäktar också för min dåliga uppdatering. Har inget att skylla på varför jag inte skrivit.

Dagens planer:

Åka till Rickards syster Zanna med Emmelie & barnen och kolla på hennes & Rockys lägenhet (:
Åka till Emmelie (Rickards andra syster) (:
Mysa framför tvn ikväll!

Idol
Såg alla idol igår? Jag tyckte alla var lika bra igårkväll, riktigt svårt att peka ut någon som inte var bra. Men skulle det vara någon skulle åkt så var det Reza...Och det gjorde hon också.

Kommentarer
Postat av: Anni

God morgon!

2009-11-21 @ 10:13:29
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0