Himlen är oskyldigt blå (v)

Idag har det varit ovanligt kul i skolan , haha! Nelly & jag flummade typ i princip hela dagen ;o Men vi hade så otroligt kul! Hon är så rolig den bruden, precis som mina andra brudar är ;) Louise är för söt hon, hon brukar ibland när man typ sagt ngt om någon läxa till alla så frågar hon helt plötsligt; skulle vi ha någon läxa? Precis när man förklarat att man inte skulle ha det t ex. Härlig är hon ;) Det är ni andra också! Skoldagarna har börjat bli roligare, tjejerna gör allt så mycket roligare kan jag säga. Skolan i sig själv är inte speciellt rolig haha. Idag hade vi datorkunskap (: Vi går igenom Word som är såååå svårt ju ;) Inte precis ;p

Nu ska jag äta tjingeling ;)!


Kommentarer
Postat av: rebeccaj.

allt bra? :)

2009-11-23 @ 18:13:41
URL: http://inteduintejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0