Fotboll !

Sitter i Malmö hos Rickards syster & hennes kille med älsklingen <3 . Emmelie, rickards andra syster är också här (: Har precis krängt pizza och käkar chips & godis, goott!! Dem andra tittar på fotboll & jag tycker att det är riktigt tråkigt så lånar Rickards systers dator (: Därför tänkte jag blogga lite också har inte gjort det på ett tag ju! I fredags passade jag & Rickard mammas kompisars barn. Mamma hade födelsedags fest. Dem var tre ungar, men dem var snälla och det gick superbra ! När vi nattat ungarna så somnade framför tvn. Sköönt! Denna helgen var det egentligen meningen att jag skulle vara hemma men som tur var så fick jag sova hos Rickard till på Måndag ! (: Då blir det skola...hoppas det blir kul iallafall. Usch kom precis på att vi har redovisning i geografi, vi ska jämföra ett europeiskt land med ett icke europeiskt land inom demografi. Tråkigt jag vet. Men måste man så måste man. Också blir det Paradise Hotel ikväll! Ha det så bra allihopa och missa inte det ;) !

Kommentarer
Postat av: Börjeson

Alltid skoj med fotboll :)

2009-11-30 @ 20:04:40
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0