Fired Up - Recension



Denna film var riktigt bra kan jag säga ! Handlar om två killar som spelar football och ska på träningsläger men övertygar cheerleader laget att dem vill vara med och åka på deras läger, men sanningen är att dem bara vill ragga på alla 300 tjejerna som kommer vara på det lägret. Dem lyckas få åka med och efter han som dagarna går på lägret förändras deras tankar om varför dem åkt dit och en av dem blir kär. Den är jätte fin och ändå rolig. Rekommenderar verkligen att ni ska titta på denna udnerbara film (: !


Kommentarer
Postat av: Cajsa.

Hej, jag ska snart ha en tävling på min blogg där jag kommer att lotta ut en av mina teckningar... Men jag måste veta vad jag ska måla så om du har idéer så säg till, du kanske till och med vinner så kom med en bra idé.

Sköt om dig, kram!

2009-11-07 @ 01:07:43
URL: http://worldofcreation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0