Ny vecka = Nya tag



Denna dag har varit riktigt skön! Började visserligen 8.15 men slutade 11 (: Efter skolan stack jag hem och körde inom Frams Gymnasie där jag träffade Jessica.

Hon är efterlängtad den tjejen! Vi hade en tid då vi var som tvillingar. Ingen skulle kunna komma emellan sa vi. Men det hände något och sen var det inte vi längre. Den tiden är saknad sjukt mycket. Önskar att allt var som det var då. Varje helg var vi och vi hittade alltid på något. Vi hade också alltid lika kul. Det var aldrig tråkigt med min Jessica. Vi kallade oss dessutom Piff & Puff. Vi cyklade runder på våra cyklar, skjutsade varandra ibland också. Dessutom bodde vi rätta nära varandra också. Leendena på våra läppar var sanna. Vi var som systrar. Till och med som Tvillingsystrar, så tighta var vi. Men förhoppningsvis kan vi börja vara mer med varandra (: Ska faktiskt vara med henne imorgon och kul ska vi ha ! Längtar som in i redan !

Fick precis reda på att jag itne börjar förräns 12.45 och har en lektion och det är Engelska, så det ska bli skönt!
Ska kolla på Paradise Hotel nu, ha det underbart allihopa ;D

Kommentarer
Postat av: Filippez

Härligt med en bild nudå :D

2009-12-08 @ 17:00:03
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0