Narnia !

Kollade klart på Narnia precis. En bra film är det! Har kollat på den från igår, med lillebror ;p Kunde inte se klart den igår för vi satte igång den så sent och idag har brossan tränat innebandy så han kunde inte förräns nu på kvällen. Det var mysigt att kolla film med han, längesen man gjorde det (: Idag har jag testat att vara i Trade & Services klassen, kanske ska byta dit. Det gick bra att vara där, även om Ulrik är som han är hahah! Har också borstat tänderna för inte så längesen och hade faktiskt tänkt att hoppa ner i sängen alldeles strax!

Måste ta tåg imorgon! Taxi resorna är slut för mig nu :( Har fått taxi för att jag skadat levern i en hästolycka för er som inte vet. Kan säga att det varit rätt skönt att få taxi till & från skolan. Det enda man kan klaga på är att man inte kan åka till kompisar och till min kille Rickard så klart! Annars har det varit perfekt. Man har känt sig lite snobbig när man kommer dit i en taxi. Lite fåfäng känner man sig också.

Nu går kvällen mot sitt slut, sängen som gäller nu!


Kommentarer
Postat av: Trixie

Kikar in.. :) Hoppas allt är bra med dig :)

2009-12-01 @ 21:34:32
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0