My day

Jessica stack precis hem till sin kille som bor här borta vid mig. Vi har varit hela dagen idag, & kul hade vi. Det blev mycket snackande om allt som hänt den tiden vi inte var så mycket. Det är skönt att vi hittat tillbaka till varandra (:

Skolan idag var väldigt chill, började ju kvart i ett och slutade fem över två. Det kändes rätt onödigt att jag kom dit för det enda jag gjorde var att låna en engelsk bok och gjorde lite engelsk grammatik. Så himla onödigt alltså! Men ville ju inte få ogiltig frånvaro så jag åkte dit iallafall. Jag trivs bra i den nya klassen, bättre än i den gamla ;D


Det fick bli en underbar bild från Thailand på en ananas (: Saknar Thailand, vill åka dit igen!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

DU hur kan du säga att gamla klassen va kass när JAG va me i den :O HAHAHA<3

2009-12-08 @ 22:57:36
URL: http://brunettsannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0